Tuesday, July 19, 2011

My New Mobile Phone

Henset baru aku. Dah lama cadang nak beli menggantikan henset aku yang telah lama rosak (selama ni pakai henset lama bini aku, tu pun skrin dah cacat sikit). Setelah lama aku menggunakan henset berjenamakan Nokia, kini tukar angin kepada Sony Ericsson. Lama gak aku study tentang henset apa yang patut dibeli, akhirnya yang sesuai dengan bajet kewangan aku adalah Xperia X8 (W8 membuatkan aku fikir 2 kali).

Banyak lagi functions dan features aku belum explore sepenuhnya henset X8 aku nih walaupun dah beberapa hari berlalu. Cuma yang aku dah test ialah WiFi, Papago dan Facebook jer. 


Hmmm… nanti aku akan post lagi hal-hal yang berkaitan dengan henset X8 nih. Walaupun henset ni dah lama ada di pasaran tapi tak salah untuk berkongsi cerita dan experience. Biasala, henset baru beli mesti kena cewi sikit.