Monday, December 06, 2010

Kenduri Kahwin Hanif Guar Chempedak


Pada 4 Disember 2010, aku (& isteri) dan Saiful Islam NCRC (Pon) telah berkonvoi ke kenduri kahwin Hanif di Guar Chempedak. Kami bergerak pada pukul 2.00 petang dan tiba di tempat kejadian pada pukul 2.45 petang. Ketibaan aku di sana disambut dengan panggilan telefon daripada Al-Rapur. Alahai, sanggup Al-Rapur dari Terengganu hadir ke kenduri kahwin Hanif. Di sana kawan-kawan aku yang lain telah pun tiba. Setelah selesai menjamu nasi minyak dan sesi bergambar, kami semua sepakat pulang ke destinasi masing-masing pada pukul 4.00 petang.


Suasana majlis ketika tiba


Saiful Islam, Mat Arnizan, Johari dan Naim selepas makan


Rapur dan Ghani


Rapur dan Hanif


Gaya Saiful Islam menjawab panggilan telefon bininya


Bergambar bersama pengantin


Bergambar bersama pengantin


"Malam ni jangan lupa laksanakan tanggungjawab hang" kata Saiful Islam kepada Hanif


Hanif dan Mat Arnizan


Abang Jo dengan senyuman yang unik


Elisa, ikan kesayangan Saiful Islam


Elisa, ikan kesayangan Saiful Islam


Gathz kecil NCRC members : Paanasir dan Saiful Islam
( Blanco aku jauh dibelakang )



Tahniah diucapkan kepada Hanif dan pasangannya. Di harap walaupun lepas kahwin, masih dapat lagi bertemu dan meluang masa bersama kami. Terima kasih kepada Saiful Islam kerana belanja aku makan Koteow Iman pada Khamis malam Jumaat.

No comments: