Sunday, December 09, 2012

Jersi Harimau Malaya pada AFF Suzuki Cup 2012 versi Padang Besar


Jumaat lalu aku berpeluang untuk menghabiskan hujung minggu ke Padang Besar, Perlis. Aku bersama keluarga bertolak dari Alor Setar dalam lebih kurang pukul 3.00 petang dan sampai disana dalam pukul 4.00 petang. Setiba saja disana perut aku terasa sangat lapar lalu aku terus singgah di salah satu warung di sekitar Bazar Padang Besar pekena pulut ayam. Selepas kenyang barulah ada tenaga untuk jalan-jalan melawat bazar-bazar. Padang Besar memang sangat terkenal dengan menjual baju jersi pasukan bola sepak dan ragbi.





Aku pun terus jalan-jalan lagi untuk mencari kedai yang menjual jersi. Jersi yang aku cari tentulah Jersi Harimau Malaya kerana bersempena pasukan Malaysia mempertahankan kejuaraan Piala AFF Suzuki Cup 2012 yang sedang berlangsung. Akhirnya, aku berjaya memilikinya…






1 comment:

saly said...

terliur tengok nasi lauk ayam ats tu..hehe

follow sini 12